Květina Vánoc - Vánoční hvězda | Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025 | Kozoroh - roční horoskop na rok 2025 | Velký roční horoskop na rok 2025 |
Výpoveď telefonické objednávkyZaložila: lipsas
Jak je to s objednávkami služeb po telefonu? Je nějaká lhůta jak službu vypovědět? Postupuje firma správně když chce storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny za službu?
|
marguete | lipsas | Datum vložení: 15.05.2013 13:01 hod. | |||
|
Asi by to chtělo nějaké bližší informace, třeba o jakou jde službu a tak. Přeci jen se tady takto dá jen dohadovat, odhadovat a spekulovat. Každopádně bych se nebála tu firmu jmenovat. Už jen jako varování pro ostatní. |
ala96 | + | Datum vložení: 15.05.2013 12:37 hod. | |||
|
o to jim,jde aby jste po vyhrožování zaplatili |
lipsas | .... | Datum vložení: 15.05.2013 12:29 hod. | |||
|
Moc moc vám všem děkuji! Podepsané nic není, problém je, že firma tvrdí, že služba byla aktivována během hovoru a v takovém případě není možné službu zrušit. Samozřejmě nic podepsané není, jen nám zaslali emailem a poštou fakturu. My vypovídali službu 20 minut po objednání a to po telefonu, několikrát po emailu, a také poštou doporučeným dopisem, na ten přišla odpověď, že telefonická objednávka je závazná, proběhla v naprostém pořádku a výpoveď nebude akceptována. Vyhrožují, že pokud nezaplatí fakturu, předávají to třetí straně. Takže jediné co mají je vlastně telefonická objednávka kde maminka říká, že souhlasí..Ale člověk má přeci právo něco co objedná po telefonu zrušit, vždyť neměla žádný čas si to rozmyslet a navíc neznala obchodní podmínky nic...Bojíme se aby to vážně nedošlo k soudu, mamka to chce raději zaplatit aby měla klid, ale mě to neskutečně štve, co si to dovolují, nutit ji k tomu? Napsali jsme jim několik emailů, ale pořád to samé..Zaplať. |
Vikitorie | myro | Datum vložení: 15.05.2013 12:07 hod. | |||
|
14 dní na vrácení zboží není povinnost prodejce, to je jen služba zákazníkům, pozor na to |
Vikitorie | Ahoj | Datum vložení: 15.05.2013 12:06 hod. | |||
|
Telefonickou objednávku či nabídku může na základě nějaké již předchozí smlouvy předběžně uzavřít pouze firma, která má již údaje účastníka, kterému je telefonováno, tzn. např. operátor, u kterého je podepsaný paušál, ale i tak musí dojít nejen k potvrzení ale i k podepsání nové smlouvy, jinak je smlouva též neplatná. Ano, může dojít k nějaké objednávce, na jejímž základě bude doručena smlouva a v případě jejího podepsání je již platná, do té doby ovšem ne. Pokud jste s maminkou hned "něco" vypověděly, záměrně píšu "něco", tak to ještě nebyla podepsaná smlouva, ale stále "něco" na základě tel. hovoru. Firma nemá šanci uspět. Vyčkejte, co se bude dít, popř. se na mne potom obrať, já se pokusím Ti poradit, zatím jsem ještě žádný spor neprohrála |
myro | tak | Datum vložení: 15.05.2013 12:06 hod. | |||
|
určitě je nutné se na to informovat u nějakého odborníka - nejlépe třeba u úřadů práce mívají kancelář bezplatní právníci, kteří mohou poradit. nicméně dle mého laického názoru to zrušit jde.jako jakákoli jiná objednávka čehokoli-ať už osobní,telefonická či online. a pokud si správně pamatuji, tak u objednání čehokoli online či telefonicky by měla platit čtrnáctidenní ochranná lhůta, kdy můžete zboží bez udání důvodu vrátit, či službu samozřejmě zrušit... |
AlčaD | . | Datum vložení: 15.05.2013 11:42 hod. | |||
|
Podle mě, pokud to je jen po telefonu a není nic podepsané - je to neplatné!!! Vždyť mohli jednat s kýmkoli (když se to tak vezme) - nikde není psáno, že to byla zrovna vaše maminka! Ale zase když už jste reagovali, tak je to blbý...no nevím nevím - určitě bych nic neplatila!!!! Buď bych zašla do nějakého poradenského centra nebo k advokátovi (ten si ovšem za radu vezme peníze). Zkusila bych poradenské centrum. Podepisovali jste něco nebo ne??? |
lipsas | .... | Datum vložení: 15.05.2013 08:30 hod. | |||
|
Prosíme o pomoc. Mamince volala jedna nejmenovaná firma a nabízela jí službu, maminka bez rozmyslu udělala telefonickou objednávku, hned mi to volala a já jí řekla ať to zruší, službu zrušila 20minut po objednání, ale zamítli zrušení s tím, že služba byla aktivována objednávkou v telefonátu a zrušit již nelze. Službu jsme vypověděli emailem a několik dní po té i písemně, ale firma na to nereaguje, nabídla pouze zrušení za 50% ceny z celkové částky za službu, jinak když nezaplatí fakturu, předají to prý k vymáhání a vše skončí u soudu. Měla jsem za to, že jakékoli uzavírání smluv, objednávek mimo kamennou provozovnu lze do 14dnů zrušit, což jsme udělali, ale firma na to neslyší. Také předem neznala obchodní podmínky, které ji byli zaslány až tři dny po telefonátu. Ty nemají podepsané, možná odsouhlasené po telefonu, ale to je přeci nesmysl když je maminka neznala. Vím, že je to hloupý dotaz, který sem asi nepatří, ale nevíme si rady, neporadil by někdo jak postupovat? Moc děkuji. |