Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025 Kozoroh - roční horoskop na rok 2025Kozoroh - roční horoskop na rok 2025 Velký roční horoskop na rok 2025Velký roční horoskop na rok 2025 Jarní prázdniny 2025 – termínyJarní prázdniny 2025 – termíny
Chytrá žena na Facebooku
Diskuze
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Sobota 04.01. 2025
Dnes má svátek Diana
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Ostatní

Obrázek pro téma Ostatní

Reklamace

Založila: lia

Vase rady, tipy, zkusenosti a vychytavky, jak USPESNE reklamovat ledacos... Za prispevky moc dekuji! ;)
?

Obnovit stránku - tato funkce umožňuje znovunačíst stránku a aktualizovat tak poslední příspěvky

 

Přidat do oblíbených - tímto tlačítkem přidáte diskuzi mezi své oblíbené odkazy, na které můžete kdykoli vstoupit v levém sloupci, pod Vaší přezdívkou

 

Právě jsou online - po kliknutí uvidíte uživatelky, které jsou právě v dané diskuzi

 

Upravit diskuzi (nabídku vidí jen autor diskuze) - zde je možnost změnit popisek diskuze nebo změnit diskuzi na zaheslovanou, případně zaheslovanou diskuzi změnit na nezaheslovanou

 

Zakázaní uživatelé (nabídku vidí jen autor diskuze) - tato funkce umožňuje zakázat přistup uživatelkám, které autorka v diskuzi nechce. Zaroveň je možnost zakázaným uživatelkám vstup opět povolit.
 

OBNOVIT Obnovit stránku
*   Přidat do oblíbených
OBNOVIT Právě jsou online (0)
« Předchozí   1   2  Následující » 
Obrázek uživatelky
profil
tak pod to bych se mohla podepsat, vyhrozovani si take nechavam az nakonec, kdyz uz neni co ztratitSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
taky docela záleží i na člověku samotném - radím všem dobře, ten prodávající či servisák za to, že se vám něco rozbilo, nemůžou. když na ně budete hnusní, většinou se potážete s tím, že i oni na vás a jakmile bude možnost, že jste třeba závadu mohli způsobit vlastní "blbostí", budete mít peška... ale když budete mílí, stejně se budou chovat i oni k vám a klidně se i z vaší blbosti dá "udělat" servisní oprava... už několikrát jsem zažila, jak se někteří lidé dokáží chovat třeba k zaměstnancům servisu (kteří s těmi výrobky nemají nic společného krom toho, že je umí opravit). a fakt bych některé lidi trefila krumpáčem mezi oči, být jimi... ale taky jsem zažila, když zákazník byl milý, sám přiznal, že se mu mohlo stát to a to, přinesl balíček kafe, tvarohové šátečky a 6 chlebíčků (měl lahůdkářství) a oprava, která by ho stála 5000, šla na servis (nebojte se, ty firmy o to nezchudnou, odepíšou to z daní...)...Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
na reklamaci poskozeneho zavazadla u letecke spolecnosti me opravdu sokuje slozitost samotneho procesu a neskutecna neprehlednost, jak vlastne postupovat, pro me je nyni zrejme, ze pouze CESKY hovorici pasazer nema moc sanci, jak si s tim SAM uspesne poraditSmajlík nicmene zatim kolem toho litam a shanim info, kde se da - samozrejme, ze vas posilaji od certa k dablu, a ze vase extra vydaje tim rostou (napr. ucet za telefon do zahranici i na domaci infolinky, za posudek...), ale ja jim ten kufr nedaruju-fakt to byl manzeluv cestovni milacekSmajlíkSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
tak evidentni vady vyrobku jsou bez diskuze, reklamace je pak opravdu jenom formalita, zvlaste kdyz mate "na sklade" vsechny potrebne dokumenty k vyrobkuSmajlík

reklamovat sluzby uz je kapitolka sama pro sebe a tam se prostor pro pripadne vychytavky proste nabizi, takze lidicky klidne piste, at se v tom neplacame sami...Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
že na ně platí : " dle zákona jsem v právu a pokud mi nevyhovíte, budu řešit právní cestou a přes média, aby se široká veřejnost dozvěděla co jste za ksindl a jak si "vážíte " svých zákazníků".
Obrázek uživatelky
profil
já myslím, že u tohohle není moc potřeba nějakých velkých rad - vezmete porouchanou věc a doklad o koupi (příp.záručák) a odnesete do obchodu s tím, že je porouchaná Smajlík musím uznat, že sama snad ani negativní zkušenost s reklamací nemám...Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
Ze zákona je dnes záruka na zboží 24 měs., pokud není prodloužena, což může být i akce na dané zboží, ovšem 24 měs. je minimum. Na boty, trička, nádobí, prostě na vše, co se netýká potravin. Máme tady Vietnamku, chystám se na ni, protože mne upozornila, že je to "levné" a záruka NE. Pár týdnů poté jsem byla svědkem, kdy mojí kamarádce při nákupu bot sdělila, že je na nich velká sleva a prý že záruka také není....!
Bude se divit, holčina, jen ať mě naštve potřetí
Obrázek uživatelky
profil
Pokud věc, která je v záruce a není reklamovatelná Tebou, - tzn. že ji poškodila jiná osoba, či společnost, - v případě poškozeného kufru je to jasné, odpovědnost nese společnost, která škodu způaobila. V jednotlivých případech je záruka vztahována na uživatele, jenže v tomto případě se jedná o nutnou manipulaci s výrobkem, za kterou v případě převzetí bere odpovědnost přepravce, tzn. daná - placená, letecká společnost.
Obrázek uživatelky
profil
ja se ted napr. potykam s reklamaci poskozeneho kufru u spanelske letecke spolecnosti a je to tedy chutovkaSmajlík
« Předchozí   1   2  Následující » 

 

Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles