Květina Vánoc - Vánoční hvězda | Školní rok a prázdniny ve školním roce 2024/2025 | Kozoroh - roční horoskop na rok 2025 | Velký roční horoskop na rok 2025 |
LAMPÁRNAZaložila: lia
Stiznosti vseho druhu seeem! ;)))
|
lia | myro | Datum vložení: 13.04.2012 22:30 hod. | |||
|
ten Deichmann me zaujal i proto, ze se na svych strankach vylozene chlubi: 1) "cílem všech našich aktivit musí být uspokojení našich zákazníků" 2) "Máme eminentní zájem o to, aby naši pracovníci podávali nadprůměrné výkony" 3) "Spolecnost Deichmann je prijemcem EU dotaci na projekt Komplexni vzdelavani zamestnancu spolecnosti Deichmann-obuv s.r.o., ktery je určen zaměstnancům společnosti na pozicích prodavač, vedoucí prodejny, oblastní a regionální vedoucí prodeje a pracovníkům centrály s výkonem práce na území ČR mimo Prahu", a tudiz BY (KLADNE) VYSLEDKY TETO DOTACE MELY BYT VIDET!!! |
Vikitorie | Lia | Datum vložení: 13.04.2012 22:15 hod. | |||
|
jasně že jo...., oni ty šmejdi akorát využívají nároku na reklamaci, myslí si, že jsou všicni padlý na hlavu, mě v tomhle případě říct prodavač něco o reklamaci, tak by to mohla být jeho poslední slova v životě. Nejhorší jsou v tomhle případě řetězce, kteří začnou žvejkat cosi o tom, že je to zboží, které dostali pouze do akce apod. Jedná-li se o výrobek, kdy lze jeho nefunkčnost zjistit na prodejně, musí výrobek vyměnit, nebo vrátit peníze. Pokud se bude jednat o výrobek, který svou povahou nelze klasicky reklamovat - např. chladnička a má kupující jasně od pracovníka servisu napsáno, že se jedná o neopravitelnou závadu, musí ji obchodník respektovat a vše vyřídit s dodavatelem okamžitě občanský zákoník, - to je moje....!!! |
lia | vilka | Datum vložení: 13.04.2012 22:08 hod. | |||
|
tak to je uspech, gratuluji takze vyreseno na miste, zadnych 30 dni jste zbytecne necekali P.S.: dekuji za pochvalu, napad na tuto vseobecnou diskuzi jsem mela uz delsi dobu, dnes konecne uzrala vhodna doba diskuzi vypustit do sveta |
lia | viki | Datum vložení: 13.04.2012 22:05 hod. | |||
|
lepsi je dozvedet se to relativne pozde, nez vubec odted stesti (pri reklamaci) preje nam, pripravenymjupiii |
vilka | , | Datum vložení: 13.04.2012 21:54 hod. | |||
|
Tento týždeň manžel bol reklamovať vŕtačku, ktorú kúpil pred 5 mes.V predajni mu najskôr povedali, že spíšu reklamáciu a do 30 dní dostane oznámenie.Samozrejme, že som hneď zareagovala na reklamačný poriadok dľa obč.zákonníka a tovar nám vymenili. lia - dobrý nápad do diskusie |
Vikitorie | Lia | Datum vložení: 13.04.2012 21:43 hod. | |||
|
Beruško, to už je dlouho..., to už platilo před nějakými pěti léty, ne-li dřív Jen bych dodala, že se paragraf týká toho, že výrobek neplní svoji funkci, tím bych chtěla vysvětlit, že pokud praskne v ledničce police, není to důvod k výměně celého výrobku, stejně, jako když se u boty přetrhne tkanička |
lia | myro, viki | Datum vložení: 13.04.2012 21:30 hod. | |||
|
mate naprostou pravdu, v odkazu dole je to do puntiku a krasne vysvetleno vrchním radou České obchodní inspekce panem Zdeňkem Krulem http://vsp.blog.cz/0704/reklamacni-rizeni-zmeny-po-novele-obcanskeho-zakoniku |
Vikitorie | myro | Datum vložení: 13.04.2012 19:55 hod. | |||
|
ano, přesně tak, jedná se o shodu s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku |
myro | lia | Datum vložení: 13.04.2012 17:45 hod. | |||
|
není zač já to taky nevěděla - vyrukoval s tím přítel v tom deichmannovi (prý mu to dokonce řekl v práci zákazník, který jim přivezl do servisu mikrovlnku, co se porouchala 3 měsíce po koupi). ale opravdu to funguje - když na prodavačku tohle vybalil, okamžitě mu řekla, ať si vybere jiné boty a když řekl, že chce vrátit peníze, vůbec neprotestovala... zajímavé, že předtím si skoro deset minut tvrdošíjně stála za svým, že ty boty nevyreklamuje... já jim dám, takovým zlodějům |
lia | myro | Datum vložení: 13.04.2012 16:44 hod. | |||
|
tak tohle je GENIALNI!!! mockrat diky, tohle se nam 100%-ne bude pri uplatnovani reklamace hodit |