8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! MDŽ nebo Den matek?MDŽ nebo Den matek?
Diskuze

Úterý 30.04. 2024
Dnes má svátek Blahoslav

Láska a Vztahy

Obrázek pro téma Láska a Vztahy

DISKUSE.

Založila: Anna58

Tak nevím o čem mám pst. Tak třeba o sobě. Bude mi 54 let. ám systémovou sklerodermii,: Už jsem konečně o 9 letech marného snažení v invalidím důchodu. Jsem doma, práce mi jde pomalu,protože mám ztvrd
?

Obnovit stránku - tato funkce umožňuje znovunačíst stránku a aktualizovat tak poslední příspěvky

Přidat do oblíbených - tímto tlačítkem přidáte diskuzi mezi své oblíbené odkazy, na které můžete kdykoli vstoupit v levém sloupci, pod Vaší přezdívkou

Právě jsou online - po kliknutí uvidíte uživatelky, které jsou právě v dané diskuzi

Upravit diskuzi (nabídku vidí jen autor diskuze) - zde je možnost změnit popisek diskuze nebo změnit diskuzi na zaheslovanou, případně zaheslovanou diskuzi změnit na nezaheslovanou

Zakázaní uživatelé (nabídku vidí jen autor diskuze) - tato funkce umožňuje zakázat přistup uživatelkám, které autorka v diskuzi nechce. Zaroveň je možnost zakázaným uživatelkám vstup opět povolit.

OBNOVIT Obnovit stránku
*   Přidat do oblíbených
OBNOVIT Právě jsou online (0)
Já už jsem domaSmajlík
Smajlíkmám bobinkoSmajlík Ráno jsem běžela na kožní a pak hned k chirurgovi... nějak jsem si asi podprsenkou podráždila znamínko.. nafouklo se, svědilo a na dotyk bolelo..už je venku..Smajlík
Tu se honí mráčky se sluníčkem a větřík fouká..

Děvčata, přeji klidné úterýčko..Smajlík
Máme sluníčko, ale děsný vítr. Ten je protivný. Dádi, měj se fajn na chatě. Alenka se někde toulá. Dnes jdeme cvičit místo pondělka, pak chvilku posedíme. Děvčátka, hezký den.
Dnes sa nám obloha zamračila, teplomer hlási 13°C a fúka dosť silný vietor.
Dúfam, že nezačne pršať, lebo ráno som bola na nákupe, polejem kvety, zbalím sa a na obed frčím na chatu - nerada by som zmokla.

Dievčatá všetky ste si včera užili krásne výlety, to je super.
Ja som tiež mala pekné sviatky aj keď tentoraz v meste. Ale nevadí, prírodu si ešte užijem dosýta.

Slovo necky (aj valcha), samozrejme, poznám, veď som vyrastala v Československu a na československých filmoch a programoch v telke. Len som si to akosi nedala do súvisu.
U nás sa tomu hovorí drevené koryto a rumpľa.

Všetkým vám prajem príjemný deň a úspešný celý týždeň.
Ak budem môcť, ozvem sa z chaty SmajlíkSmajlíkSmajlík.
Byly jste na výletech a určitě si užily den. Dádi, Ali má pravdu, neckyáda je taková bláznivá jízda na řece, alegorická plavidla. Dívala jsem se, jestli se NECKY neřeknou slovensky jinak, ale mělo by to být stejné. Naše děti nejvíce zaujala rodina vodníků na plovoucím domku, chtěli je stáhnout do řeky, byla legrace. Jinak tam byly výjevy pohádkové i z politického prostředí Smajlík. Je to každý rok na velikonoce, už jsme zažili neckyádu na ledu i sněhu. K tomu patří stánky, občerstvení, muzika, veselice.
Dnešní výstava a prohlídka zámku v Jindřichově Hradci byla moc fajn, i kolem rybníka jsme se prošli, příjemný den byl. Ráno jsem měla i koledníky, budu zdravá celý rok, byla legrace.
ANY..na Trojáku a Tesáku jsme byli.. jen nevím kde je ta rozhledna Maruška.. mně se ta dvě místa pletou..Smajlíkdnes bylo moc hezky a asi 1.Velikonoce, kdy jsem neviděla někoho o alkoholového..Smajlík
DADY,,myslím, že neckyáda je takové bláznění na vodě v neckách-dřevěná vana- nevím jak se řekne slovensky... Ale INA to asi vysvětlí lépe.Smajlík
HOLKY.. ještě nakouknu na pár diskuzí a půjdu do peří..DOBROUSmajlík
Ahoj děvčátka
tak jsme to zvládli-výšlap byl parádní,vyjeli jsme autobusem na Tesák a potom,je to z kopečka,na Tesáku i na Trojáku bylo hodně lidí,ale cestou necestou do Držkové jsme nepotkali ani živáčka,až před Držkovou se nás ptali cyklisti,jestli se nebojíme medvěda.Smajlík
Pro ty co nevědí-Troják a Tesák jsou rekreační a lyžařská střediska.
Pěkný večer děvčata...
Smajlíkcož o to, pěkný den by byl,kdyby mně tak šíleně nebolela noha,..
Smajlík
Včera bolo s mladými fajn, keď odišli, bola som na dlhej prechádzke, ani sa mi nechcelo ísť domov, ako bolo vonku krásne.

Aj dnes máme krásny deň, momentálne je 17°C.

U mňa je kľud - žiadni šibači ani kúpači neprišli a ani neprídu, v rodine nemáme žiadnych menších chlapcov, ktorých by ešte bavilo chodiť na šibačku.
Aj v bytovke a na ulici je akési ticho, ani vonku nevidím žiadnych chlapcov s korbáčmi.
Ja pozerám rozprávky a po obede zas pôjdem von.

Alenka spravila dobre, že išla s manželom na výlet. Krásne počasie je fajn stráviť niekde v prírode.

Any, Ženy v behu som videla aj ja, tiež sa mi film páčil.
Dúfam, že aj vám sa výlet vydaril.

Ini, čo je neckyáda? Nikdy som o tom nepočula.
Aj vy si užite výlet aj výstavu.

Zdravím aj Aničku, snáď má tiež pekný deň.

Všetkým vám prajem krásny veľkonočný pondelok SmajlíkSmajlíkSmajlík.
Prožije pěkné Velikonoční pondělíSmajlíkSmajlík
my vyrážíme na výletSmajlík
Dnes jsme seděli venku skoro do tmy, moc příjemný den. Odpoledne jsme se byli podívat na neckyádu ve vedlejší obci. Zasmáli jsme se. Anny, taky jme byli před časem na Ženách, moc se nám film líbil. Zítra jedeme do Jindřichova Hradce na zámek, je to spojeno s výstavou Splašená vejce. Alenko, budu pozdravovat Smajlík. Děvčátka, zítra pozor na vyšupání. Dnes už dobrou noc.