Hrajte s námi SUDOKU online !Hrajte s námi SUDOKU online ! Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024Školní rok a prázdniny ve školním roce 2023/2024 8 rad, než se rozhodnete vyběhnout8 rad, než se rozhodnete vyběhnout Pampeliškový med - nejoblíbenější receptyPampeliškový med - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Diskuze
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 26.04. 2024
Dnes má svátek Oto
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY

Ostatní

Obrázek pro téma Ostatní

LAMPÁRNA

Založila: lia

Stiznosti vseho druhu seeem! ;)))
?

Obnovit stránku - tato funkce umožňuje znovunačíst stránku a aktualizovat tak poslední příspěvky

 

Přidat do oblíbených - tímto tlačítkem přidáte diskuzi mezi své oblíbené odkazy, na které můžete kdykoli vstoupit v levém sloupci, pod Vaší přezdívkou

 

Právě jsou online - po kliknutí uvidíte uživatelky, které jsou právě v dané diskuzi

 

Upravit diskuzi (nabídku vidí jen autor diskuze) - zde je možnost změnit popisek diskuze nebo změnit diskuzi na zaheslovanou, případně zaheslovanou diskuzi změnit na nezaheslovanou

 

Zakázaní uživatelé (nabídku vidí jen autor diskuze) - tato funkce umožňuje zakázat přistup uživatelkám, které autorka v diskuzi nechce. Zaroveň je možnost zakázaným uživatelkám vstup opět povolit.
 

OBNOVIT Obnovit stránku
*   Přidat do oblíbených
OBNOVIT Právě jsou online (0)
« Předchozí   1…   2   3   4   5  Následující » 
Obrázek uživatelky
profil
chci všechny upozornit: pokud budete cokoli reklamovat v době do půl roku od zakoupení a budete si jisti, že vy jste závadu výrobku nezpůsobili (například špatným použitím, či použitím k nesprávným účelům atp), pak vyrukujte s tím, že v občanském zákoníku je jasně stanoveno, že do půl roku od zakoupení se projevují výrobní vady a tudíž ONI musejí dokázat vám, že vaše reklamace není oprávněná a nejedná se o výrobní vadu a NE VY JIM, že to vada výrobku je. pokud nejsou schopni prokázat, že se o výrobní vadu nejedná, můžete klidně ihned požadovat navrácení peněz či výměnu výrobku za nový - nemusíte souhlasit s opravou výrobku, ale rovnou chtít nový. a rozhodně se nenechte odbýt nějakými kecičkami i kdyby mleli o jakýchkoli stanovách firmy či o čemkoli jiném - občanský zákoník platí pro všechny bez vyjímky!!! Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
Smajlík jooo, pyšné na maminku bojovnici - jen aby se prcek nenarodil s "antideichmannovským syndromem" a podařilo se mi na něj vůbec nacpat boty SmajlíkSmajlík večer tam písnu, až budu mít chvíli "čistého klidu" a určitě dám vědět, jak to dopadlo... Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
a P.S.: detatko bude jednou pysne, ze ma maminku, ktera se niceho nezalekne a rve se o sva pravaSmajlík
Obrázek uživatelky
profil
jsi zlatickoSmajlíkdrzim palec, at to s prehledem zvladnes a moc se u toho uz nerozcilujesSmajlíkdej kdyztak pak vedet, jak se ti vyjadrili. kdyz nic, jeste je muzes popohnat tim, ze je informujes, ze stiznost posles rovnou do Nemec, kdyz je to ceskym zastupcum Deichmanna ukradene... (necham ti kdyztak prelozit tvou stiznost do nemciny) a to by bylo, aby nebylo! Nemci si z nas dojne kravy delat nebudouSmajlík Je sice hezke, ze tam par lidi prestane nakupovat, ale je to nepolozi a sve smejdy zde budou prodavat dal (a napali tak dalsi obcany, kteri o jejich praktikach nemaji ani potuchy)Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
páááni, dík... upřímně, už včera jsem chtěla na netu hledat nějaké info, kam poslat stížnost (protože mi hned bylo jasné, jak by tam asi s reklamací "pochodila" nějaká starší babička...), ale přítel říkal, ať se s tím už nerozčiluju, že tam prostě už nakupovat nebudeme a ať si s tím neničím nervy (jsem ve čtvrtém měsíci těhotenství...). ale když už jsi mi tady tak hezky vypsala, kam co poslat, tak se jim tedy ráda vyjádřím Smajlík
Obrázek uživatelky
profil
http://www.deichmann.com/CZ/cs/corp/kontakt_form.frm

myslim, ze kdyz si budeme stezovat jen v diskuzich, nezmeni se nic (myslim tim firmy a jejich chovani - K LEPSIMU...)
mas-li jeste chut si to s nimi vyrikat, tak nahore je odkaz na formular. pripadne rovnou email: press-dcz@deichmann.com
alespon za pokus to stoji. kazdopadne jsi v pravu!!! super by bylo, kdybys jim mohla poslat foto- ci video-dokumentaci nekvalitnich bot,
pripadne hlasovou nahravku z reklamace - at proste management vidi, jak to v realu na prodejnach Deichmann (ne)funguje.
« Předchozí   1…   2   3   4   5  Následující » 

 

Aktuální soutěže
Komerční prezentace
 
 
 
Náš tip


NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles