Diskuze

Dnes má svátek Vlastislav

Ostatní

Obrázek pro téma Ostatní

…je libo „čaj o páté“…no prostě jen pokec o čemkol

Založila: manibabi

…Touto diskuzí bych si přála zde umožnit prostor ženám,které si chtějí jen tak popovídat-no prostě o všem …třeba-co se dnes vařilo,nebo co vyvedly děcka…o starostech aj radostech,co nás zajímá…třeba..
?

Obnovit stránku - tato funkce umožňuje znovunačíst stránku a aktualizovat tak poslední příspěvky

Přidat do oblíbených - tímto tlačítkem přidáte diskuzi mezi své oblíbené odkazy, na které můžete kdykoli vstoupit v levém sloupci, pod Vaší přezdívkou

Právě jsou online - po kliknutí uvidíte uživatelky, které jsou právě v dané diskuzi

Upravit diskuzi (nabídku vidí jen autor diskuze) - zde je možnost změnit popisek diskuze nebo změnit diskuzi na zaheslovanou, případně zaheslovanou diskuzi změnit na nezaheslovanou

Zakázaní uživatelé (nabídku vidí jen autor diskuze) - tato funkce umožňuje zakázat přistup uživatelkám, které autorka v diskuzi nechce. Zaroveň je možnost zakázaným uživatelkám vstup opět povolit.

OBNOVIT Obnovit stránku
*   Přidat do oblíbených
OBNOVIT Právě jsou online (0)
přeji pohodový denSmajlík
Venku je opravdu divné počasí, ráno bylo namrzlo a teď už je všude bláto. I když nemám ráda zimu, asi by bylo příjemnější, aby byl nějaký ten sníh a víc umrzlo. Hold příroda se zbláznila.
Pavlínko, také jsem se několikrát přimotala k nehodě a musím Ti dát za pravdu, že to opravdu není příjemný pohled.
Včerejšek jsem nějak nezvládla, byla jsem na kontrole u dr. dost mě to zmohlo, prospala jsem zase skoro celé odpoledne. Už mě to obtěžuje, jsem fakt pořád nepoužitelnáSmajlík
Všem pohodu a klídek Smajlík
auto jsem včera zapíchnuté v příkopu, otočené na střeše viděla. Teda, nebyl to příjemný pohled. Ale ta zatáčka vyhazuje normálně, včera to bylo zasněžené a řidič tam vlítl asi moc rychle.

Tak všem řidičům šťastnu cestu, všem marodům brzké uzdravení a VŠEM krásný den a žádné onemocnění.Smajlík

Mějte se fajnSmajlík
ahoj Magdi, to víš, že jsem na to myslela, že bychom mohli v Blansku spolu na kafe, ale jak píšeš, do léta daleko. Uvidím, jak se to u nás všechno vyvrbí. Ten náš starší kluk už s námi moc nechce, tak ho chceme přesvědčit, aby letos ještě naposledy jel. V tom případě bychom asi volili to Děčínsko, protože je to daleko a pak už by se nám tam ve třech asi nechtělo. Já si vlastně neumím představit, co bude dál. Jestli budeme s Vašíkem schopni dál na dovolenky jezdit.
On nás v tom cestování hodně omezuje, ale tím, že vlastně zůstane pořád takovým dítětem, tak po zoologických a aquaparcích asi budeme jezdit pořádSmajlík

Zdeni, já pořád říkám, že u nás je spoustu krásných míst, které jsme ještě neviděli a ani nemůžeme stihnout navštívit.
V neděli se díváme na Toulavou kameru, to dá člověku plno tipů na výlety. A Ty bydlíš zrovna v kraji, kde máte blizoučko plno krásných míst.

Tak, u nás je další sněhová nadílka a dneska jet autem musím. Tak snad budou cesty udržované jako včera. I když
u nás jsou -4°C, máme nasněženo, je jasno, krásně modré nebe.Smajlík
Jak vás čtu, jste velké cestovatelky, my už teď skoro nikde necestujeme, máme chalupu a tam se manžel vždy vyřádí. Cestovali
jsme dříve po Evropě. Cizinu manžel odmítá, má problémy se srdcem a nechce nikde daleko cestovat. U nás je také krásně, je plno míst, které jsme ještě ani nenavštívili a asi už nenavštívíme. Vy jste všichni ještě mladí, pokud můžete, to cestování vám přeji.
Magdi, užij si ples, bude to krása to předtančení, tančení miluji.Smajlík
Všem vám přeji prima den a pěkný celý týden.Smajlík
Pavli, no jasně zoo v Brně je taky pěkné a výlet lodí na hrad Veveří a zpět taky stojí za to, ono by se toho ještě našlo, ale člověk si na vše ani nevzpomene. Pokud to u vás chlapi schválí, tak bychom se pak mohli domluvit a někde se sejít na pokec, co ty na to? Ale do léta je ještě daleko, tak to je jen takový návrh.
tak je víkend zase fuč. Venku je plno sněhu, děti mají radost, mě bolí žaludek. Už jsem si vypsala autobusy, ale teď jsem se rozhodla, že to autem zkusím, že se nesmím pořád bát.
Musím Vašíka honit, abychom vyjeli dřív a snad dojedeme.

Magdi, zrovna oblasts Blanenska mám letos v plánu jako jednu z možností, že bychom tam jeli. Čekám, až se k tomu vyjádří pánové. Ale přesně kvůli tomu, co jsi vypsala, si myslím, že by se tam klukům mohlo líbit. Já jsem měla v plánu ještě zajet do ZOO do Brna a na Brněnskou přehradu na projížďku lodí, protože to já mám strašně rádaSmajlík

Jarmilko, když jsem byla svobodná, tak jsme hodně pocestovali po Evropě. Jezdili jsme na poznávací zájezdy a všechny se mi líbily. I v Evropě jsme chodili po muzeích, bylo to moc fajn. Teď mám pocit, že už se nikdy dál, než u nás nedostanu. Ale nevadí mi to, protože, jak už tu bylo řečeno, u nás je tolik krásných míst, která stojí za viděníSmajlík

Mějte se krásně, užijte si hezký den.Smajlík
k tomu cestování, jak psala Pavlínka .... bydlíme na Blanensku v Moravském krasu a můžu jen doporučit ... krápníkové jeskyně, několik zámků - Blansko, Boskovice, Rájec-Jestřebí, prohlídka větrného mlýna v Rudici nebo v Ruprechtově, aquaparky v Blansku nebo ve Vyškově, zoo, dinopark ve Vyškově a westernové městečko v Boskovicích a mnoho dalších. U Ruprechtova jsou i přírodní krásy - Tři smrky, jejichž kmeny jsou tak široké, že jeden smrk obejme několik dospělých, dokonce se zde natáčela i nějaká pohádka, ale teď zrovna nevím jakáSmajlík.My jezdíme v létě na hory, moře nás neláká nebo spíš já nesnáším velká vedra, tak trávíme dovolenou v Česku. Krásná je Šumava, ale i Krkonoše, Jizerské hory, Orlické hory, Jeseníky i Beskydy. No prostě všude v Česku je hezky ....
tak snad to klapne. Já jsem už týden nějaká nachlazená, teď rýma ustupuje zdá se, ale sedá mi to na hlasivky a to není dobré. Jo a šaty taky nemám. Byl boj sehnat dceři červené šaty ke kolenům bez nějakého velkého výstřihu, když do něj nemá co dát ... a moje šaty ve skříni ty se nějak srazily nebo co, zkrátka se do nich nevlezu. Tak mi držte palce, ať do pátku něco seženu, jinak půjdu asi nahá a věřte mi, nebyl by to pěkný pohled ....

Taky nám tu napadlo pár centimetrů sněhu, hned to vypadá jinak, tak trochu zimněji. Mějte se hezky a zůstávejte zdraví !!!!!!
po dlouhé době se ozývám, ale čtu Vaše příspěvky denně ... jelikož trávím v tuto dobu u počítače celé dny až do večera v práci, tak už se mi nechce být na počítači i doma.

Mladší dcera byla od neděle do tohoto pátku na lyžařském výcviku v Kunčicích a byla spokojená ... nevím, čím to je, ale naše holky ať jedou kamkoliv (Praha, Kunčice, Olomouc, ...) tak nikde není signál a nemají čas se ozývat rodičům. A já doma umírám strachem, jestli jsou v pohodě. Vždycky jim říkám, počkejte až budete mít vlastní děti, tak uvidíte, jak je to fajn. Starší dcera, která je v devítce, tak bude tančit polonézu v pátek na školním plese. Nebude to normální polonéza, ale jive, čača a waltz (nevím jestli se to tak píše). Tři holky mají černé šaty a tři (mezi nima je i ta naše) červené šaty. Tancuje se synem pana ředitele, tak snad nebude nějaká ostuda. Oni mají kluky ve třídě jen 2, tak si půjčily z 8. třídy. My se samozřejmě jdeme podívat na ples, máme jít s mou spolužačkou ze střední a jejím manželem,
přeji pohodovou sobotuSmajlík
Včera večer tu pršelo, pak padla teplota pod nulu, ráno to bylo o něco veselejší. Bylo malinko pocukrováno, teď už leze teplota nad nulu a tak to tajeSmajlík
Pavlínko, koukám co máš nacestovánoSmajlík Zahraničí mě nijak neláká, ale hrady, zámky, muzea to mě přímo přitahuje. Dřív jsem si cestování moc nemohla dovolit, byla jsem se synem do jeho patnáctin sama a bez řidičáku. Ten ostatně nemám do dnes. Smajlík Syn, ale ochuzen nebyl na dovolené jezdil s tátou. Nějak mu to cestování zůstalo, i když o jeho cestách se dozvídám až po. Večer ho napadne blbost a ráno vyrazí třeba na 2-3 dny. Naposledy to bylo Maďarsko, předtím Polsko.
Anička určitě dospává noční no a já jde zase uvařit kotel čaje Smajlík