Nejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDYNejoblíbenější VÁNOČNÍ KOLEDY Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Vánoční cukroví - nejoblíbenější recepty Květina Vánoc - Vánoční hvězdaKvětina Vánoc - Vánoční hvězda Vánočka - nejoblíbenější receptyVánočka - nejoblíbenější recepty
Chytrá žena na Facebooku
Výherní anketa
Diskuze
Kategorie
Přihlášení
Jméno :

Heslo :


  trvale

Dnes je
Pátek 13.12. 2019
Dnes má svátek Lucie
Vyhledávání
Doporučujeme
 
 
 

Naše speciály
ZAJÍMAVÉ TIPY
Dělená strava? Zase další dieta? Nebojte se, dělená strava spočívá v tom, že své jídlo dělíte na bílkoviny, sacharidy a neutrální potraviny.

Ostatní

Obrázek pro téma Ostatní

Klamání zákazníka

Založila: haskova

Klamavé reklamy , například o slevě zboží, která nakonec není, řešíte, nebo jen mávnete rukou a necháváte se dál šidit ?
?

Obnovit stránku - tato funkce umožňuje znovunačíst stránku a aktualizovat tak poslední příspěvky

 

Přidat do oblíbených - tímto tlačítkem přidáte diskuzi mezi své oblíbené odkazy, na které můžete kdykoli vstoupit v levém sloupci, pod Vaší přezdívkou

 

Právě jsou online - po kliknutí uvidíte uživatelky, které jsou právě v dané diskuzi

 

Upravit diskuzi (nabídku vidí jen autor diskuze) - zde je možnost změnit popisek diskuze nebo změnit diskuzi na zaheslovanou, případně zaheslovanou diskuzi změnit na nezaheslovanou

 

Zakázaní uživatelé (nabídku vidí jen autor diskuze) - tato funkce umožňuje zakázat přistup uživatelkám, které autorka v diskuzi nechce. Zaroveň je možnost zakázaným uživatelkám vstup opět povolit.
 

OBNOVIT Obnovit stránku
*   Přidat do oblíbených
OBNOVIT Právě jsou online (0)
Obrázek uživatelky
profil
Doopravdy mě moc zajímá názor z pozice zákazníka,co komu třeba vadí a co zažil při nakupování.. Já právě proto,že jsem někdy terčem pro naštvané lidi,tak když jdu nakupovat jinam,tak se snažím k prodavačům chovat pěkně,slušně..
Obrázek uživatelky
profil
Dobře,každý může na to mít nějaký názor z pohledu ze kterého to vidí Smajlík . Mě třeba překvapovalo,když se mě lidi ptali,jestli cena kterou máme u zboží už platí,já koukala jako blbec,přece mám tam tolik a tolik,tak snad je to jasné. Pak jsem až po nějaké době pochopila,že se ptají proto,že v Penny mívají akční cenu u zboží,ikdyž je až od druhého dne... U nás když je špatně cena,tak proto,že nedostanu do ruky regálovku zvýšení,protože prostě hlavně v neděli jsou problémy v systému a není to možné se podívat na každé zboží jestli náhodou se nezměnila cena..
Obrázek uživatelky
profil
No Penny je malý obchod,nevím jak to tam funguje,ale v těch větších ani nedostane ta pokladní ty drobné co jí někteří nechají od cesty.. Takže když něco omylem načte dvakrát,tak to pro ni nemá žádnou výhodu,jen na prodejně vznikne přeprodej toho zboží,když je zaplaceno dvakrát a měli ho jednou,když to řeknu zjednodušeně..
Obrázek uživatelky
profil
Velice často se mi stává, že když si projdu účtenku, tak mám některé zboží napočítane dvakrát. Takže to dělá pokladní. Jelikož si nedávám u pokladny pozor, pokladní toho využije a zboží projede ještě jednou. Nejvíc se mi to stává v Penny.
Obrázek uživatelky
profil
Jak bylo tady správně napsáno,pokladní v obchoďácích lidi nešidí,nic by z toho neměly,to je prostě nesmysl. Může se splést,když vrací peníze,to se určitě může stát,když na vás mluví 5 lidí okolo,jsou obrovské nákupy,lidi se pokladních ptají třeba jestli ještě bude to a to zboží.. To pokladní prostě vědět nemůžou.A to že bývají špatně cedulky.. Když máte tři příchutě třeba žervé vedle sebe ,jednomu končí trvanlivost,tak je levnější,ale lidi naberou vše okolo a pak jsou překvapení,co na to říct,Nebo když zákazník před vámi rozhrabe to dražší do toho levnějšího ,prodavači pořád u všeho stát nemůžou.
Obrázek uživatelky
profil
tak jsem čekala, že se tu objeví více lidiček a dozvím se tu nějaké připomínky na účet prodavaček. I když na obranu prodavaček musím říci, že ty jsou opravdu ty poslední které vás chtějí okrádat, ceny jsou nastavené a vše se odvíjí od kódu na zboží. Opravdu je to vše v lidech jak se k sobě chovají a jak moc se nechají ovlivnit třeba reportáží ve zprávách. Zrovna dnes jsem viděla reportáž, kde se reportét ohradil, že výsledky kontrol nejsou včas zveřejněné, pán mu vysvětlil, že nejdříve musí vše prověřit, aby to nebyla poplašná zpráva. Reportét si mlel své, že by to mělo být zveřejněné hned. Věřím, že se zítra najde několik lidí co budou dělat zle v tom obchodě kterého se to týkalo. Zkrátka lidé sebou nechají manipulovat.
To jsem ale hodně odbočila od původního tématu, za to se omlouvámSmajlík
Ráda si přečtu vaše příspěvky o klamavé reklamě a jak je řešíte
Klidnou noc všem
Obrázek uživatelky
profil
Také si u pokladny vždy hlídám cenu,zda souhlasí.Když se stane,že cena nesouhlasí,upozorním na to pokladní.Občas se stane,že nestačí cenovky vyměnit,to je pravda.Pak záleží na mně,zda zboží chci i za tuto cenu nebo zboží odmítnu.Nemohu si stěžovat,Žádný potíže jsem nikdy neměla.Dokonce se mi jednou stalo,že se vedoucí prodejny omluvila,že je to jejich chyba a zboží mi prodala za původní cenu,což mě velmi překvapilo.
Obrázek uživatelky
profil
zrovna do Penny dost často, protože ho mám naproti své práce. A co ho před měsícem přestavěli, tak to už vypadá i jako pěkný obchod na rozdíl od té "stodoly", co stojí o 15 km dál.

Chodím na akční věci z letáku, ale jak píše Jarmilka, dávám si pozor na cedulky u zboží, jestli to je opravdu ono a hlavně oni občas nestíhají ty cedulky s akční cenou vyměnit, takže se dívám i na datum, do kdy akce platí. Aspoň v Penny to tam mají uvedeno. Jezdívám i do Alberta nebo do Kauflandu, to mám zase blízko školy, kam jezdím pro kluka. Co se týče akčních věcí, tak chodím hlavně na mléko a máslo v akci, protože ho doma spotřebujeme dost a je rozdíl, jestli koupím máslo za 30 nebo 40 Kč.

No a pokud chci "akční" věc, tak si prostě u pokladny hlídám, jestli tam je opravdu správná cena nebo ne. Ráda chodím na samoobslužné pokladny, tam to vidím hned.
Obrázek uživatelky
profil
pracuji jako prodavačka, ale do "Penny" nechodím. Ten obchod má spoustu zajímavých kliček a navíc je tam (alespoň tady u nás) binec a šílené fronty.
Z pozice prodavačky, ale musím říct, že je dobré číst i cenovky a né jen letáky, občas akční zboží je o kousek vedle. Každý den je i u nás scéna, že něco nemáme, že nám tam pošlou kontrolu nebo TV. V 99% je to neoprávněné, protože dotyčný drží v ruce leták z jiné prodejny. Bohužel se nejedná jen o seniory. Pokud jde o to 1% se občas stane, že výrobce nedodá nebo se někdo dožaduje akčního zboží poslední den akce půl hodiny před zavíračkou.
Jinak osobně kupuji věci co potřebuji a né to co je v akci. Na co budu kupovat něco 10krát, když to stejně nespotřebuji a po čase vyhodím, o tom by měli hlavně lidí přemýšlet. Bohužel, takových lidí je stále hodně, co nakupují vše co je u toho cedule "akce" nebo "sleva"
Jinak je to zajímavé téma, které by mě zajímalo co si o tom děvčata myslíte. Děkuji Haškové, že toto téma otevřela.
Hezký den všem
Obrázek uživatelky
profil
jsem byla svědkem toho, jak bezradný senior stojí u pokladny marketu a nestačí se divit, kolik má platit za zboží, které si podle akčního letáku v obchodu vybral. Vždy jsem se do toho vložila a snažila se seniorovi pomoci, protože tyhle "triky" jsou cílené hlavně na slabé, bezbranné, kteří se neumí těmto praktikám bránit.
Dnes například v Penny měli v akci tvaroh měkký Boni nízkotučný za 12,90, ale na účtence naskočila suma 17,90. Tvaroh jsem vrátila a koupila ho za stejnou cenu, ovšem bez "slevy" jinde. Nebudu podporovat oblbování zákazníků. Nebylo to porve. Prodavačky vždy vysvětlují, že buďto šlo o slevu na jiné prodejně, či akce platí v jiném termínu, jde o jiný výrobek, atp. Po ruce mám vždy leták, abych tyto výmluvy vyvrátila a když jsou na nějakého seniora zlí, klidně jim pohrozím obchodní inspekcí. Přece nejsme ovce, abychom si to nechali líbit. No ne?U slev buďme obezřetní !

 

Aktuální soutěže
Komerční prezentace
Náš tip

Dopřejte si krásná česká plastová okna.

Přehledné srovnání bankovních i nebankovních půjček online na Usetreno.cz



NAVŠTIVTE NÁS ...
PŘIDAT MEZI OBLÍBENÉ NÁPOVĚDA VŠEOBECNÉ PODMÍNKY Zásady ochrany osobních údajů KONTAKT © Všechna práva vyhrazena   DESIGNED by   RSS 

Publikování nebo šíření obsahu serveru bez písemného souhlasu autora JE ZAKÁZÁNO !
Smajlíci: Copyright © Aiwan. Kolobok smiles